3

قدر دانش را نمی دانیم

  • کد خبر : 16414
  • 23 مرداد 1396 - 16:08
قدر دانش را نمی دانیم

مدیرعامل شرکت صنعتی آما معتقد است دسترسی به دانش این روزها بسیار راحت شده اما قدر دانش را نمی دانیم . اکبر علیزاده راد در گفتگو با دنیای اقتصاد غرب تهران در رابطه با شرایط امروز صنعت در کشور گفت: جوانان ما علاقمند به کسب دانش هستند و این مهم در روزگار ما راحت تر از گذشته امکان پذیر است

رئیس هیأت مدیره شرکت صنعتی آما معتقد است دسترسی به دانش این روزها بسیار راحت شده اما قدر دانش را نمی دانیم .

اکبر علیزاده راد در گفتگو با دنیای اقتصاد غرب تهران در رابطه با شرایط امروز صنعت در کشور گفت: جوانان ما علاقمند به کسب دانش هستند و این مهم در روزگار ما راحت تر از گذشته امکان پذیر است اما در فضای بزرگتر کسی قدر علم را نمی داند و ما در بهره گیری از تازه های صنعت دنیا متأسفانه به درستی عمل نمی کنیم.

این فعال اقتصادی که پیشکسوت در زمینه آموزش و حوزه های تخصصی جوشکاری محسوب می شود، افزود: دولت باید از صنعت و جوانان حمایت کند. تا وقتی که این همراهی و حمایت نباشد علوم و فنونی که در دسترس ما هست به هیچ طریقی قابل استفاده نیست.

وی افزود: استفاده از دانش فنی و ماشین ‌آلات و تجهیزات پیشرفته در تولید و به کارگیری نیروهای متخصص و علاقمند باعث ارتقای کیفیت محصولات تا حد استاندارهای شناخته شده بین ‌المللی و جلب اعتماد مصرف‌ کنندگان و افزایش تقاضا می شود. اگر به این موارد توجه کنیم در دنیا به هیچ کشوری نیاز نداریم و خودمان می توانیم یکی از بهترین ها در صنعت باشیم.

علیزاده در پایان گفت: ما در مجموعه خودمان سعی کردیم آموزش و انتقال دانش به جوانان را مد نظر قرار دهیم تا نیروهایی متخصص و کارآمد را در مسیر صنعت قرار دهیم. امیدواریم ارزش این نیروهای جوان را بدانند و دولت از آنها حمایت کند.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – ویژه نامه غرب استان تهران

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=16414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi