2

عرضه تیپ جدید X22 مجهز به ESP و آپشن های رفاهی جدید توسط مدیران خودرو

  • کد خبر : 28355
  • 16 خرداد 1397 - 19:22
عرضه تیپ جدید X22 مجهز به ESP و آپشن های رفاهی جدید توسط مدیران خودرو

عرضه تیپ جدید X22 مجهز به ESP و آپشن های رفاهی جدید توسط مدیران خودرو

 ام وی ام ایکس22 خودرویی موفق در سگمنت شاسی بلند‌های شهری است که با برخورداری از طراحی جذاب و جوان پسند خود توانست در مدت زمان کوتاهی سهم خوبی از بازار خودرویی کشور را از آن خود کند. این خودرو در کنار طراحی موفق خود از گستره وسیعی از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است که رانندگی را در شهر و در مسیرهای برون شهری با ضریب اعتماد بالاتری برای راننده و سرنشینان میسر می‌کند.

اخیرا شرکت مدیران خودرو با ارائه نسخه جدیدی در مدل اتوماتیک شاخص های ایمنی را در این خودرو بهبود داده تا ضریب ایمنی و اعتماد به این خودرو را در عمل و در استفاده برای مشتریان افزایش داده باشد. این تغییرات شامل دو بخش ایمنی و امکانات رفاهی خودرو است. اضافه شدن سیستم کنترل پایداری یا ESP به خودرو ایکس22 ظرفیت عکس العمل های ناگهانی را در این خودرو افزایش می‌دهد و در نهایت ضریب ایمنی و قابلیت اعتماد به این خودرو را چندین برابر می‌کند. سیستم ESP هنگام تغییر مسیر ناخواسته خودرو، با ایجاد گشتاور خنثی آن ‌را به مسیر اولیه خود باز می‌گرداند و مانع از بروز انحراف از جاده می‌شود.

در ادامه این تغییر سیستم کنترل فشار باد تایر یا TPMS به این خودرو اضافه شده است تا راننده در حین رانندگی از وضعیت تایرها مطلع باشد تا در صورت نیاز و قبل از حادثه ناگوار و یا شروع سفرهای طولانی اقدامات لازم را صورت دهد. همچنین اضافه شدن کنسول میانی به این نسخه راحتی راننده و سرنشین جلو را خصوصا در سفرهای طولانی به شدت افزایش خواهد داد.

در حال حاضر فروش این نسخه با قیمت قطعی و 45 درصد تسهیلات وام بلند مدت در کلیه نمایندگی های مدیران خودرو مهیا بوده و علاقه مندان می‌توانند نسبت به انتخاب رنگ مورد نظر خود خرید خود را نهایی کنند.

منبع: مدیران خودرو

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=28355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi