1

ربات چت تلگرام چگونه می‌تواند کسب و کار را بهبود ببخشد؟

  • کد خبر : 9058
  • 11 آبان 1395 - 9:43
ربات چت تلگرام چگونه می‌تواند کسب و کار را بهبود ببخشد؟

یکی از ابزارهایی که بازاریابی را کارآمد‌تر کرده ربات چت تلگرام است. تعامل بالقوه مشتریان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کاری فشرده برای بیشتر سازمان‌ها به حساب می‌آید. موفقیت هر پروژه بستگی به رسیدگی شما به در خواست‌ها و پاسخ به سؤالاتی است که در طول روند کار مطرح می‌شوند.

#ربات_چت_تلگرام #کسب_و_کار #دانستنی #بیشتر_بدانیم

امروزه بسیاری از افراد با استفاده از ربات چت تلگرام کسب و کار خود را رونق داده‌اند و تلگرام با داشتن این امکان کار را برای بسیاری از کاربران راحت کرده است.

یکی از ابزارهایی که بازاریابی را کارآمد‌تر کرده ربات چت تلگرام است. تعامل بالقوه مشتریان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کاری فشرده برای بیشتر سازمان‌ها به حساب می‌آید. موفقیت هر پروژه بستگی به رسیدگی شما به در خواست‌ها و پاسخ به سؤالاتی است که در طول روند کار مطرح می‌شوند.

همین طور که به جذب مشتریان جدید مشغول هستیم، مسائل و مشکلات مشابه چندین بار تکرار می شوند. ما به یک ” انبار اطلاعات” نیاز داریم که بتواند به مشتریان فعلی و بالقوه ما درباره اصول اولیه کمک کند. در ابتدا، وبلاگ‌ها این مسئولیت را به عهده گرفتند. مقالات آموزنده ای در وبلاگ منتشر شد، مقالاتی که به سؤالات مکرر پاسخ داده بودند. سؤالاتی درباره: زمان مناسب پست گذاشتن، چگونگی نوشتن سر فصل هایی که جلب توجه می‌کنند و چگونگی روبرو شدن با حالتی که ذهن نویسنده متوقف شده و چیزی به ذهنش نمی‌‌رسد.

وبلاگ مشکل را برای مدتی حل کرد، اما با رشد و ترقی، نیازها نیز افزایش می‌یابند. وبلاگ نه تنها مقالات تولید محتوا را پوشش می‌دهد، بلکه شامل بخش‌هایی در مورد دیدگاه‌ها به موضوع تعامل مشتری و تجارت نیز می‌شود. اما با این همه، پیدا کردن مقالات مرتبط مشکل بود. بنابراین توجهات به سمت ساخت یک ” انبار اطلاعات ” همراه با پاسخ سؤالاتی که برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است، معطوف شد. در این بخش می‌توان از یک ربات چت تلگرام استفاده کرد.

رفع مسائل ساده با استفاده از ربات چت تلگرام

اولین ایده، ایجاد یک پایگاه داده از پرسش و پاسخ های متداول برای مشتریان بود تا کارکنان بتوانند برای رسیدگی به وظایف مهم‌تر آزاد باشند.

دو روش برای انجام این کار وجود دارد. اولین گزینه از طریق نرم افزار ” هوشمند ” است که می تواند سؤال کاربر را تجزیه و تحلیل کرده و بعد از مدتی قابلیت یادگیری و پاسخ به سؤالات بیشتری را پیدا کند. اما چنین ربات چتی کاملاً یک سرمایه گذاری است و نیاز به دانش برنامه نویسی پیشرفته دارد. گزینه ی دوم راحت تر است.

استفاده از ربات چت تلگرام باعث کاهش سؤالات مطرح شده از کارکنان خواهد شد.

اتوماسیون برای استفاده بهتر

بدون شک ربات چت تلگرام به خودی خود کافی نیست، این سیستم دارای پتانسل بیشتری است که نیاز به بررسی و کشف دارد. اما ربات در حال حاضر می‌تواند به سؤالات متداول پاسخ دهد و همینطور کیفیت محتوا را تجزیه و تحلیل کرده و توصیه و نظراتی را ارائه دهد.

باید ربات را طوری بهبود بخشید که بتواند به مرور زمان بهتر شده و کارهای بیشتری را برعهده بگیرد.

مسیر یابی در خواست‌های ورودی با دقت بالا

بعد از مطالعه نکات و شروع به کار تولید محتوا، مشتریان همچنان به مشاوره ی تخصصی نیاز دارند. در اینجا،ربات چت تلگرام می‌تواند هزینه‌های ارسال و در خواست‌های مستقیم به کارکنان را کاهش دهد.

حتی یک پلت فرم ساده با سؤالات مرتبط ارزش زیادی برای یک شرکت دارد. در تصمیم گیری درباره این که مشتریان قصد حل چه مسائلی را دارند، چه بودجه‌ای دارند و دیگر مسائل، پلت‌فرم ساده می‌تواند بسیار راهگشا باشد. سپس پاسخ‌ها، مشخص می کنند که کدام کارمند برای کار با آن مشتری مناسب است.

بدون شک، هیچ کس از فرم پر کردن و پرسش نامه خوشش نمی‌آید، به ویژه آن هایی که پر از کادرهای الزامی هستند. اما حل این مسئله آسان است.

طبق تجربه‌، ربات‌ها می‌توانند برای سازمان‌ها مفید باشند. تجارت ها حتی می توانند وظایف روزمره‌ی بخصوص را به طور خودکار بر عهده گرفته و دسترسی مشتریان به پایگاه داده را تسهیل ببخشند. این یک روش برای کاهش هزینه‌ها و آزاد شدن وقت کارکنان برای انجام وظایف با ارزش‌تر است.

منبع: شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=9058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi