3

دیوار آجری در دکوراسیون داخلی

  • کد خبر : 23686
  • 28 بهمن 1396 - 15:24
دیوار آجری در دکوراسیون داخلی

دیوار آجری در دکوراسیون داخلی

  بسیاری از خانه های قدیمی از نعمت وجود دیوار آجری بهره مند بوده و بسیاری افراد در خانه های جدیدشان نیز به دنبال استفاده از آن هستند. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با دیوار آجری در دکوراسیون منزل و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا کنیم.

صمیمیت فضای منزل با دیوار آجری در دکوراسیون

دیوار آجری؛ این عنصر قدیمی که بیشتر از هر نوع دیوار دیگری، عمر و قدمت یک خانه را به نمایش می گذارد و آجرهای قدیمی که حس و حال گرم و شگفت انگیزی را در تمام دکوراسیون خانه انعکاس می دهد، طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است.

وجود دیوار آجری در گذشته بسیار رایج بوده است. به همین دلیل است که امروزه نمای ساختمان ها و خانه های روستاییِ بسیاری را با این المان مشاهده می کنیم. اگر خانه شما دیوار آجری ندارد نگران نباشید. می توانید با رعایت اصول و قواعدی مرتبط با آن، بهترین نوع استفاده را از دیوار آجری در دکوراسیون داخلی خود داشته باشید، اما چگونه آجر را به دکوراسیون داخلی خانه مهمان کنیم؟

مزایا و معایب دیوار آجری در دکوراسیون خانه,طراحی خانه با دیوار آجری

دیوار آجری عمر و قدمت یک خانه را به نمایش می گذارد

نصب تابلو بر روی دیوار آجری

یکی از معایب دیوار آجری در منزل، این است که شما نمی توانید آثار هنری و تابلوهای خود را بر روی آن بیاویزید. برای این کار پیشنهاد ما این است که از ملات دیگری بر روی قسمت مورد نظر استفاده کرده و تابلوی خود را نصب نمایید.

اگر می خواهید نمای دیواری از خانه خود را آجری کنید، سعی نمایید در هنگام انتخاب به سراغ افرادی بروید که در این زمینه خبره و مشهور هستند، چرا که بسیاری از افراد مبتدی، آجر را با کیفیت پایین و به صورت کم دوامی ارائه می دهند. باید بدانید که چگونه می توانید به بهترین طراحی های دیوار آجری در دکوراسیون منزل خود دست یابید.

دیوار آجری در دکوراسیون منزل,دکوراسیون دیوار آجری

از معایب دیوار آجری در منزل، این است که شما نمی توانید تابلوهای خود را بر روی آن بیاویزید

دیوار آجری زود کثیف می شود؟

بزرگترین مشکلی که خیلی از افراد با دیوار آجری در دکوراسیون منزل خود دارند وجود خلل و فرج هایی بر روی سطح آن است که باعث می گردد تا با سرعت بیشتری کثیف شده و گرد و خاک بگیرد که همین مسئله به مرور زمان می تواند باعث بروز مشکلات دیگری نیز بشود.

برای جلوگیری از وجود این مشکل می توانید خلل و فرج روی سطح دیوار را با رنگ و یا موادی مناسب این زمینه پر کنید. کافی است به متخصصین این حوزه مراجعه کرده و از آنها راهنمایی بگیرید.

طراحی و دکوراسیون خانه با دیوار آجری, نکاتی برای چیدمان خانه با دیوار آجری

یک مشکل دیوار آجری وجود سوراخ هایی است که باعث کثیف شدن و گرد و خاک گرفتن آن می شود

برای اینکه بتوانید سطح دیوار را به خوبی تمیز کنید پیشنهاد ما به شما این است که دستمال مرطوبی را با نمک و صابون آغشته کرده و سطح دیوار را پاک سازی و تمیز نمایید. در نهایت هم با کمک یک اسفنج مرطوب روی سطح دیوار را تمیز کرده و آن محلول را پاک نمایید.

منبع : آیسا مبل

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=23686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi