کسب و کار

تیر خلاص به پیامک های تبلیغاتی

در حالی که کســـب‌وکارهای مختلف برای تبلیغات خود راه‌هایی مانند ارسال پیامک از شماره‌های شخصی و ثابت را برگزیده بودند، اکنون با راه‌اندازی سامانه ۱۹۵، امکان شکایت از شماره‌های تبلیغاتی با شماره‌های شخصی، ثابت و سرشماره‌های دیگر نیز فراهم شده است.

پیامک‌های تبلیغاتی در برهه‌ای از زمان به معضــــل بسیاری از مشترکان اپراتورها تبدیل شده بود و در شرایطی که با مسدود شدن پیامک‌ها با سرشماره‌های تبلیغاتی، کسب‌وکارها به ارسال پیامک با شماره‌های شخصی اقدام کرده بودند، سامانه‌ای برای رسیدگی به این پیامک‌ها نیز راه‌اندازی شد.حسین فلاح جوشقانی – رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- از ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی که با شماره‌های شخصی برای مشترکان تلفن همراه ارسال می‌شود تا پایان مهرخبر داد و گفت: با توجه به نیاز به ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی که با شماره‌های شخصی ارسال می‌شوند،ارتقای سامانه ۱۹۵ و راه‌اندازی بخش دریافت شکایات از طریق پیامک ضروری است تا مشترکان تلفن همراه در صورت لزوم بتوانند پیامک تبلیغاتی و شماره ارسال‌کننده را از طریق پیامک به سامانه ۱۹۵ ارسال کنند.در نهایت وزیر ارتباطات بــــا اشــــاره به راه‌اندازی سامانه ۱۹۵ توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این ســــامـــانـــه گزارش‌های مــــردمـــی را درخصــــوص مزاحمت‌های تبلیغاتی برخی شماره‌ها دریافت می‌کند و پس از بررسی‌های لازم توسط مراجع ذی‌صلاح شماره ریپورت شده و مسدود می‌شود.در فاز دوم سامانه رسیدگی به شکایات پیامک‌های تبلیغاتی نیز قابلیت دریافت گزارش‌ پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی با شماره‌های تلفن ثابت و نیز سرشماره‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ فراهم شده است. وزیر ارتباطات در این خصــــوص خاطــــرنشــــان کرده اســـت: با راه‌اندازی این ســـامـــانــه و همکاری مردم، حجم قابل‌توجهی از پیامــک‌های مزاحم رفع شده‌ است.

منبع: اصفهان زیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close