1

ایران مال میزبان نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری

  • کد خبر : 30667
  • 02 آگوست 2018 - 8:29
ایران مال میزبان نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری

ایران مال میزبان نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری

نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری ۴ تا ۷ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بزرگ بازار بزرگ ایران (ایران مال) برگزار می شود. این نمایشگاه به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران برگزار و برپایی آن فرصتی بی بدیل برای فعالان و دست اندرکاران این عرصه خواهد بود.

روابط عمومی بازار بزرگ ایران از برپایی نخستین نمایشگاه اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری در بازار بزرگ ایران خبر داد.

این نمایشگاه بین المللی که از ۴ تا ۷ شهریورماه در قطب جدید گردشگری ایران (ایران مال) برگزار می شود، شناساندن هر چه بیشتر ظرفیت ها و امکانات موجود در صنعت جهانگردی، هتلداری و صنایع وابسته و آشنایی بیشتر گردشگران و مسافران داخلی و خارجی با جاذبه های گردشگری خصوصا در استان های بکر و ناشناخته را در اولویت‌های اهداف برگزاری خود قرار داده است.

ایجاد زمینه های تعامل میان ارگان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی در شاخه گردشگری، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط قوت و ضعف موجود در این حوزه و ارتقای جایگاه این صنعت در میام مسئولان دولتی و مردم از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

هتل ها، مراکز اقامتی و سیاحتی، موسسات مالی و بانکی و بیمه‌ها، مراکز آموزش هتلداری، نشریات تخصصی و صنایع بالادستی و پایین دستی مرتبط با این بخش از ارگان‌ها و نهادهای دخیل در این نمایشگاهند که می‌توانند به ارائه توانمدیهای خود بپردازند.

شایان ذکر است که با وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی گردشگری در ایران و قدمت چندین هزار ساله، سهم گردشگری ایران بسیار ناچیز و سالانه مبالغ هنگفتی ارز به علت نبود امکانات مناسب و عدم شناخت کافی ظرفیت‌های داخلی از کشور خارج می شود و این موضوع بر اهمیت برگزاری این نمایشگاه می افزاید.

منبع: ایران مال

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=30667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi