1

اولتیماتوم استاندارد به خودروسازان

  • کد خبر : 26671
  • 25 آوریل 2018 - 15:33
اولتیماتوم استاندارد به خودروسازان

اولتیماتوم استاندارد به خودروسازان

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: ما نمی‌خواهیم کالایی در گمرک بماند اما کالاهای وارداتی باید منطبق با استانداردها و قابل قبول باشد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایسنا، نیره پیروزبخت در حاشیه کارگاه کشوری طراحی گرافیک و کارتون با موضوع « کالای استاندارد ایرانی میخرم » که امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در سازمان ملی استاندارد برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: سازمان ملی استاندارد باید برای حمایت از کالای ایرانی با سازمان‌های دیگر هماهنگ باشد.

وی افزود: این هماهنگی باید به گونه‌ای باشد که اگر کالای استانداردی در داخل تولید می‌شود با وضع مقرراتی خاص بیشتر مورد اقبال قرار گیرد البته این به معنای جلوگیری از واردات نیست، بنابراین ممکن است در سال جاری در خصوص ماندن برخی کالاها در گمرک، با اعتراض برخی تاجران مواجه شویم،  ما نمی‌خواهیم کالایی در گمرک بماند اما کالاهای وارداتی باید منطبق با استانداردها و قابل قبول باشد.

رئیس سازمان ملی استاندارد در خصوص استانداردهای مورد نظر در ساخت خودرو نیز اعلام کرد: همه خودروسازان تا یکم تیرماه امسال فرصت دارند که همه 63 استاندارد مورد نظر سازمان را پاس کنند.

منبع: ایسنا

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=26671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi