1

آب سرمایه ای تمام شدنی + موشن گرافی

  • کد خبر : 12009
  • 23 اسفند 1395 - 11:40
آب سرمایه ای تمام شدنی + موشن گرافی

ما در این‌جا در قالب یک ویدئو کلیپ (موشن گرافی) تلاش کرده‌ایم در ابتدا اطلاعات آماری از مصرف آب شیرین در سراسر جهان و استانداردهای آن بیان کنیم، پایگاه دانستنی آنلاین معتقد است که با رعایت الگوی مصرف بهینه آب در کلیه امور، می توان حافظ آب سرمایه ای تمام شدنی بود.

#آب #سرمایه_تمام_شدنی #موشن_گرافی #بیشتر_بدانیم #دانستنی

در گذشته نه چندان دور، خطرات زیادی جوامع بشری را تهدید می‌کرده است؛ از جمله جنگ‌ها، بیماری‌های کشنده، حوادث طبیعی و … . بعضی از این تهدیدها در زمان فعلی کمتر  شده‌اند؛ اما از بین نرفته‌اند. در عوض چالش‌های جدیدی جوامع انسانی را تهدید می‌کند. از آلودگی‌های زیست محیطی بگیرید تا بیماری‌های مختلفی که بر اثر تغییر سبک زندگی ما به وجود آمده‌اند. یکی از مهم ترین عواملی که زندگی بشر امروزی را تهدید می‌کند، پایان یافتن منابع زیستی است که از مهم ترین این منابع آب قابل شرب است.

آب سرمایه ای تمام شدنی است

آب حیاتی‌ترین ماده‌ای است که تمام موجودات زنده به آن احتیاج دارند. اما حداقل ما انسان‌ها خوب می‌دانیم که این ماده حیاتی بسیار در خطر کم شدن و از بین رفتن است. دلیل اصلی آن هم تغییراتی است که به واسطه فعالیت بشر در چرخه زیستی زمین ایجاد شده است. اما تا به حال به این فکر کرده‌اید که بشر در چه بخش‌هایی بیشترین مصرف آب را دارد؟ یا بیشترین هدر رفت آب در کجا اتفاق می‌افتد؟ و … . شاید خیلی‌ها فکر کنند مصرف کننده شهری و خانگی جواب همه این سؤال‌هاست؛ در صورتی که جواب کاملاً متفاوت است.

هر ساله آمار و ارقام متعددی از کشورهای جهان منتشر می‌شود که حاوی اطلاعاتی در مورد مصارف آبی آن کشورها است. آماری که اگر چه با تفاوت‌هایی ریز و درشت همراه است اما در بیشتر موارد با هم مشترک هستند. ما در این‌جا در قالب یک ویدئو کلیپ (موشن گرافی) تلاش کرده‌ایم در ابتدا اطلاعات آماری از مصرف آب شیرین در سراسر جهان و استانداردهای آن بیان کنیم، بعد از آن این آمارها را با آمارهای کشور خودمان ایران مقایسه کرده‌ایم و به چگونگی مصرف آب در ایران و خطرهای تهدید کننده منابع آبی کشورمان پرداخته‌ایم.

پایگاه دانستنی آنلاین معتقد است که با رعایت الگوی مصرف بهینه آب در کلیه امور، می توان حافظ آب سرمایه ای تمام شدنی بود.

منبع: جیم

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=12009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi